‘Fleur-de-Lis’ Mystery CAL- part 1

Crafty Queens

Catona3De laatste tijd ben ik jullie wat aan het plagen geweest met stiekeme foto’s van mijn nieuwste haakproject! Hoewel ik jullie nog niet het hele plaatje kan laten zien, maak ik wel stap voor stap het patroon beschikbaar voor jullie. Een soort mini-Mystery CAL (Crochet-A-Long)! Het heet Fleur-de-Lis omdat het bloemige ajourpatroon me doet denken aan Franse lelies. Bovendien vond ik dat het een Franse naam moest hebben omdat ik de pastelkleurtjes heel Marie-Antionette-achtig vond. Het enige wat ik jullie nu ga vertellen is dat we een tas gaan maken, en hoeveel garen je ervoor nodig hebt. De rest wordt stap voor stap onthuld! Spannend… doen jullie mee?

The past few weeks I’ve been teasing you with photos of my latest crochet make. I’m not showing you the finished item just yet… but I am going to release the pattern step by step here on my blog, kind of like a…

Ver la entrada original 898 palabras más

Responder

