DIY – Cocoon kofta med stor japansk blomma på ryggen

BautaWitch

Cocoon-shrug-by-BautaWitch1
Den här koftan är nog den av mina designer som jag lagt ned mest arbete på! Jösses, vad jag har repat och varit petig för att få den precis så som jag önskade!

Cocoon-shrug-in-Catania-by-BautaWitch
Koftan passar både mig och min yngsta dotter Danijela perfekt. På fotona ser ni min vackra Danijela 😍. Hon är 1.64 lång och har storlek 36. Hon är ganska bystig, strlk 75D och hon har litet större/mer muskulös rumpa än vad jag har. Vi kan dock båda klämma ner den i storlek 36. Jag är 1.68, har storlek 34-36, liten byst 75B och oftast storlek 34 i byxor. Danijela har litet kortare armar än vad jag har och hade kunnat korta av sina ärmar på kortan ca 2 varv.

Cocoon-kofta-by-BautaWitch-fram
Modellen är en sk cocoon kofta, (en one size kofta virkad av en enda stor fyrkant) som den här sommaren har blivit en stor hype i alla virkgrupper på Facebook. Jag tycker dock…

Ver la entrada original 2.746 palabras más

Responder

